Danes, na Martinovo, ne praznujejo samo vinogradniki in vinarji, ampak je poseben dan tudi za občino Ivančna Gorica. Pred skoraj enim desetletjem, 11. 11. 2011, ob 11. uri, je luč sveta ugledala celostna grafična podoba z blagovno znamko občine Ivančna Gorica »Prijetno domače«.
Namen vzpostavitve lastne občinske blagovne znamke je bil združiti vse kar se v naši občni dogaja in pomaga občanom, da obogatijo ponudbo na področju turizma, kulture, obrti, podjetništva in kmetijstva. Danes je domala vsaka prireditev, ki poteka na območju občine, številni izdelki domačih obrtnikov in turističnih ponudnikov ter kopica promocijskih aktivnosti predstavljenih pod sloganom »Prijetno domače«.
Promocijo in trženje občinske blagovne znamke zadnja leta izvaja Zavod Prijetno domače za kulturo, turizem, promocijo, informiranje in upravljanje Jurčičeve domačije, ki ga je ustanovila Občina Ivančna Gorica.
Spodnja fotografija, posneta pred natanko devetimi leti, kaže, da se je poleg prepoznavnosti blagovne znamke Prijetno domače, veliko postorilo tudi na infrastrukturi »v ozadju«. Povsem drugačno podobo ima danes Zdravstveni dom Ivančna Gorica, ki je bogatejši za nov prizidek, v katerem deluje ena najsodobnejših lekarn v Sloveniji, prostore pa imata še Center za krepitev zdravja in pediatrija. V novi občinski podobi je tudi stavba Kmetijske zadruge Stična in Knjižnice Ivančna Gorica.
Marjan Hribar, nekdanji minister za gospodarstvo, generalni direktor za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarstvo in danes župan občine Šmarješke Toplice, Jernej Lampret, nekdanji župan, častni občan in Ambasador Občine Ivančna Gorica, Anton Kralj, predsednik Krajevne skupnosti Ivančna Gorica, Dušan Strnad, župan Občine Ivančna Gorica in idejni avtor blagovne znamke Prijetno domače, Robert Kuhar, avtor vidne podobe Prijetno domače in priznani slovenski oblikovalec ter Pavel Groznik, Ambasador ivanške občine.