Sokolska ulica 8
1295 Ivančna Gorica
V današnjem zelo konkurenčnem poslovnem okolju želimo z učinkovitejšimi trženjskimi znanji in veščinami, ki so zaradi visokih naložb v tovrstna izobraževanja dostopna le večjim podjetjem in trženjskim profesionalcem, brezplačno "oborožiti" (Evropa časti) tudi mlada podjetja in podjetnike na lokalni ravni (občine Ivančna Gorica, Trebnje, Žužemberk in Dolenjske Toplice).
Z aktivnostmi v okviru operacije Inovativnejše veščine trženja za mlada podjetja bomo pomagali mlajšim (po letih ali srcu) podjetjem oblikovati inovativna partnerstva, prek katerih bodo kos vsem lokalnim in globalnim izzivom ter novim poslovnim priložnostim.
Za nami je že prva praktična delavnica, na kateri nam je Manca Korelc, ki premore že več kot desetletje izkušenj na področju »digitala«, zaupala, kako si pri prodaji učinkovito pomagati z družbenimi omrežji in katerimi. Brez dobrega načrta in vsebine ne bo šlo ...
Danes našo spletno izkušnjo oblikujejo predvsem tri ključna družbena omrežja – Facebook, Instagram in LinkedIn. Vsako izmed njih ima svoje lastnosti in posebnosti, zato se jih velja tudi v namene pomoči pri prodaji lotiti premišljeno. Podjetje lahko za vsako družbeno omrežje izbere tudi ločen cilj, pač glede na ciljne skupine uporabnikov. Prodajo npr. vrši preko Facebooka in Instagrama, LinkedIn pa uporablja za privabljanje kadrov.
Profil je pomemben
Kako torej pripraviti učinkovite profile za družbena omrežja? Predvsem velja najprej opraviti domačo nalogo – izdelati privlačen profil. Za začetek si lahko ogledate, kakšne profile ima domača in tuja konkurenca, preverite, kaj vam je všeč in kaj ne, ter izberete le najboljše sestavne dele.
Za profil je treba tudi skrbeti – ga obnavljati, osveževati, skrbeti za komunikacijo. Pripravite vsebinsko strategijo – oblike vsebine in določite frekvenco objav. Predlagamo, da v podjetju zato določite odgovorne osebe za posamezne aktivnosti.
Ni vsaka objava dobra objava
Kako pripraviti dobro objavo za družbena omrežja? To je umetnost v malem. V primeru družbenih omrežij se velja držati osnovnih pravil komunikacije. Čeprav so družbena omrežja učinkovit podporni medij prodaji, so prav to – podpora. Zato preko njih ne prodajajte direktno, temveč izobražujte stranke. Na ta način vas bodo prepoznale kot strokovnjake na posameznem področju in se obrnile na vas.
Štejejo le relevantne vsebine
Vsebina naj bo vedno relevantna glede na ciljno občinstvo. To pa hkrati tudi pomeni, da enako komuniciranje na vseh družbenih kanalih preprosto ne pride v poštev. Med pogostimi napakami podjetij je tudi pasivnost oziroma neredna komunikacija – na ta način vas stranke pozabijo.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.