Dne 12. 1. 2011 je župan Občine Ivančna Gorica na podlagi 40. člena statuta sklical konstitutivno sejo Nadzornega odbora Občine Ivančna Gorica. Člane Nadzornega odbora je imenoval občinski svet na 2. Redni seji dne 15. 12. 2010. Nadzorni odbor ima 5 članov: predsednika, namestnika in tri člane. Nadzorni odbor ima v skladu s poslovnikom nadzornega odbora tudi tajnika, ki je javni uslužbenec občinske uprave. Tajnika imenuje nadzorni odbor na predlog župana občine.
Na podlagi ugotovljene sklepčnosti na 1. seji se je konstituiral Nadzorni odbor Občine Ivančna Gorica v naslednji sestavi:
1. Cvetko Zupančič – predsednik2. Stojan Zorzenone – namestnik predsednika3. Magdalena Urbančič – članica4. Anton Černivec – član5. Andrej Mirtič – članZa tajnico Nadzornega odbora je bila imenovana Tatjana Markelj iz občinske uprave Občine Ivančna Gorica.
Nadzorni odbor občine je najvišji organ nadzora javne porabe v občini. V okviru svoje pristojnosti nadzorni odbor:
- opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine
- nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev
- nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev.
Nadzorni odbor mora o svojih ugotovitvah, ocenah in mnenjih izdelati poročilo s priporočili in predlogi. Občinski svet, župan in uporabniki, pa so dolžni to poročilo obravnavati ter upoštevati priporočila in predloge v skladu s svojimi pristojnostmi.
Predsednik predstavlja Nadzorni odbor Občine Ivančna Gorica, sklicuje in vodi njegove seje.