Ljudje ne maramo oglasov, zato ustvarjajmo zgodbe. Kakšne zgodbe oziroma vsebine pa ustvarjate vi? Več o tem nam je na delavnici v okviru Trženjske akademije zaupal komunikacijski strateg, predavatelj in mentor Franc Fritz Murgelj.
Ste se kdaj vprašali, zakaj ljudje kupujemo, listamo in prebiramo medije? Je kdo že kdaj kupil medij zaradi oglasov? Ni, kajne. Pomislite, kateri oglas v mediju ste si dejansko zapomnili. Dejstvo je, da ljudje medijev ne kupujemo zaradi oglasov, temveč zaradi vsebine. Prav zato velja tudi trženjske napore namesto v klasične oglase vlagati v vsebino. Pojdite se vsebinski marketing.
Sodobno trženje/marketing ima nalogo vzpostaviti in voditi dialog s svojimi ciljnimi skupinami. Z različnimi javnostmi želite vzpostaviti odnos, jih informirati, obveščati o svojem delu, graditi prepoznavnost – in to preko najrazličnejših kanalov.
A ključno je tudi to, da različne javnosti ustrezno »popredalčkate« glede na to, v kakšnem razmerju nastopajo v vašem prodajnem (poslovnem) modelu. Kupec ni enako odločevalec, vodja ali uporabnik. Vsakega izmed njih moramo nagovarjati glede na njegov interes, izkušnje, vedenje ...
Vsebinski marketing
Klasični oglasni format, s katerimi »težimo« vsem ljudem, naj nekaj kupijo (streljamo po vseh po vrsti), so privedli do tega, da ljudje ne maramo oglasov. Zato jih raje začnite ponujati zanimivo vsebino, povezano z vašimi izdelki in storitvami. Z njo ne boste tako agresivni in tudi ciljne skupine se bodo samodejno »sfiltrirale«, saj boste z vsebino pritegnili le tiste, ki jih tematika zanima.
Cilj vsebinskega marketinga je popolnoma enak drugim oblikam marketinga. Pridobiti več kupcev ter obstoječim prodati več.
Pri vsebinskem marketingu naše kupce pritegnemo in pridobimo z vsebinami, ki so za njih uporabne, koristne in zanimive.
S tradicionalnim marketingom, ki sloni pretežno na oglaševanju, skušamo naše potencialne kupce zmotiti z oglasi in jim vsiliti naša sporočila. Potem pa upamo, da bo čim višji delež ljudi, ki je videl naš oglas, tudi kupil izdelek ali storitev.
Vsebinski marketing se kupcem približa na način, ki jim ustreza. Ponudi jim vsebine, ki jih želijo. V procesu nakupnega odločanja se vzpostavi zaupanje. In zato kupci kupijo.