Pred natanko petimi leti, na Martinovo, 11. 11. 2011 ob 11. uri, je luč sveta ugledala celostna grafična podoba z blagovno znamko občine Ivančna Gorica »Prijetno domače«. Domala vsak javni dogodek, ki poteka na območju občine, lepo število izdelkov tako naših obrtnikov kot turističnih ponudnikov ter kopica promocijskih aktivnosti je danes predstavljenih pod sloganom »Prijetno domače – občina Ivančna Gorica«.
Zamisel, kako z lastno blagovno znamko obogatiti ponudbo v naši občini, se je pojavila v prvem letu županovanja župana Dušana Strnada z željo, da se pod tem imenom združi celotna ponudba občine, še posebej na področjih naravne in kulturne dediščine, turizma, kulture, obrti in podjetništva ter kmetijstva. Z znakom občine so z lastnimi podsimboli v venček dvanajstih biserov povezane tudi vse naše krajevne skupnosti, fizično pa jih povezuje sistem informacijskih tabel, ki so nameščene v krajevnih središčih, v celoto pa jih spleta slikovita »Krožna pot Prijetno domače«. Ravno s postavitvijo prve informacijske table v Ivančni Gorici, se je zgodba o naši blagovni znamki tudi začela, v dobre pol leta pa ji je sledilo še preostalih enajst po vsej občini.
Vsaka takšna novost seveda potrebuje določen čas, da se uveljavi, vendarle pa je potrebno poudariti, da je bila znamka s podsimboli posameznih krajevnih skupnosti ustvarjena z vključevanjem velikega dela lokalne skupnosti in je bila med prebivalci občine hitro in dobro sprejeta. Tako pod skupno občinsko znamko svoje proizvode že tržijo tudi nekateri lokalni ponudniki.
Danes promocijo in trženje občinske blagovne znamke izvaja Zavod Prijetno domače za kulturo, turizem, promocijo, informiranje in upravljanje Jurčičeve domačije, ki ga je ustanovila Občina Ivančna Gorica.
Konceptni vodja in avtor vidne podobe Prijetno domače je priznani slovenski oblikovalec in naš občan, Robert Kuhar.